Glömde ju helt bort o skriva de igår.


2009-01-11 @ 13:32:57
Igår blev ju våran lilla groda elliott en hel månad gammal. Shit va denna första månaden gått fort. man får verkligen passa på att njuta av varenda sekund känns de som. Och varenda sekund av tiden vi får tillsammans är helt underbar. Både ensamma o tillsammans me pappa andreas.

Trodde aldrig att man kunde vara såhär lycklig som jag är. Ibland när elliott ligger bredvid i sängen o sover o jag kikar på honom så rinner det äkta lyckotårar, för han e så fin. Det finaste o underbaraste vi nånsin gjort <3

Inatt har han sovit ganska dåligt faktiskt. Tog ett tag för honom innan han somnade. Först fick jag ta ur honom ur korgen o lägga honom bredvid mig så han kunde ligga o kika på mamma lite o sen somande han till. Men när vi lade i honom i korgen så vaknade han igen så fick lägga honom vid tutten för att han skulle somna överhuvudtaget. Sedan va han helt plötsligt vaken igen o då va klockan fyra o då va de dags för honom o äta hade han bestämt. Sedan efter de fick faktiskt hans pappa ta hand om honom så  ja fick sova lite grann. O då var han vaken mkt med. Så idag kommer han nog antagligen o sova bort hela dagen.Fast de kanske kan vara så att han börjar o vara vaken mer..man kan ju hoppas på det. För nu innan har han sovit konstant, förutom när han ätit. Vore lite kul ju =)

Nu sitter lillen i sin babysitter o snuttar på nappen o halvsover o blänger lite på sin mamma.


lyckorus till max :D

hoppas det är bra med alla?

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback