ibland blir ja bara så trött


2009-01-17 @ 10:07:29
nu kommer det ett anti inlägg här. KARLAR hur är de funtade ibland egentligen? ska vi kvinnor göra allt? a var jättesnäll o duktig i början när elliott va född o hjälpte till me o laga mat o städa o sådant eftersom ja va mör i kroppen. MEn nu då??

nu får jag laga maten jämt igen, han plockar inte ens undan glaset efter sig om han suttit vid soffbordet o druckit nåt. o ni ska inte tro att han stoppar in disk i diskmaskinen efter sig! o nu fick jag se att soppåsen va full med, kunde inte han tagit med sig den när han ändå skulle iväg? o till råga på allt så hade han knappt tagit in någon ved heller, så jag måste springa ut  o hämta de sen med elliott liggandes härinne. tycker inte om de. Har tjatat på han i hundra år känns de som att han ska flytta veden så den ligger på altanen, för då kan jag bara öppna altandörren o hämta eftersom vi har kaminen i samma rum som altandörren o då hör jag om elliott är ledsen med. Men men..FOTBOLLEN E VISST VIKTIGARE ÄN ALLT.
ändå lovade han mig att han inte skulle vara med lika mkt nu  närhan blivit pappa efterrsom en mamma som varit ensam hemma med en bebis hela dagen kanske oxå kan behöva lite egentid på kvällen/ helgen. Men NEEEEJ DÅ


GAAAAAAAAAAAHHHH JAG TROR JAG BLIR TOKIG PÅ DE HÄR!

idag måste det städas, men jag ska fan inte städa....de skiter jag i. har redan städat lite genom o plocka undan på massor efter honom här.

A FÅR STÄDA ISTÄLLET, SKA HAN SPELA FOTBOLL SÅ ÄR DET FASEN VILLKORET..HAHAHAH!

FY VAD ELAK JAG ÄR
 
//EN GALEN SÖMNLÖS MAMMA






Kommentarer
Postat av: johanna

samma här, håller helt och hållet med i allt!! eh knappt lönt att säga ngt för då får man bara att...jag jobbar hela veckan men du går bara hemma...

2009-01-17 @ 15:06:11
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

jadu, karlar e ett släkte för sig:S

2009-01-17 @ 18:12:47
Postat av: *Sofie*

Ah klart du får bli galen, man är ju 2 om barn och hushåll!! Man är ju inte precis ledig bara för att man är "mammaledig" fullt upp 'ändå hihi men hoppas det känns bättre nu! KRAM

2009-01-18 @ 21:53:27
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback