Idag


2009-01-26 @ 22:17:15

Idag har Elliott:
 
bajsat 1 gång..(intresseklubben antecknar)

haft pyamas i strlk 62 som är lite stor på sig
varit hos mormor o fikat
legat i vagnen o lett med och åt sin mamma
suttit i babysittern o lagt värsta kräkan
varit på citygross för första gången i sitt liv (utanför magen alltså)
haft på sig labanbyxor o vit omlottbody
härmat sin mamma när hon räckt ut tungan o smaskat
sovit en massa som vanligt
varit på apteket
börjat me liberos babysoft mini.
idag har jag

varit på citygross och handlat
ringt till BM o bokat tid för efterkontroll den 6:e februari
ätit el maco
fått en stor kräka på min tröja
varit på kidzshopen o letat fingerfärg
varit på apoteket o köpt luskam o skorvsmörj
haft mjukisbyxor på mig hela dagen (så skönt)
som vanligt klandrat mig själv för min vikt som inte går nedåt längre
fixat barnvakt åt elliott imorn o nästa fredag
som vanligt inte brytt mig ett dugg om smink
köpt liberos babysoft midi (strl 3)


skulle kunna hålla på me listan i evighet men väljer o inte göra de..nu har ni fått reda på lite om oss för dagen.







Kommentarer
Postat av: Emma

Ebba fick också ha på sig en pyjamas i 62 i går. För hon spydde ner en annan sedan spydde hon ner den också iförsig men men :P

2009-01-27 @ 09:01:17
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: erika

va kul!! får man härmas lite me o göra en sån lista :D klockrent!

2009-01-27 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback