kladdkaka..


2009-01-29 @ 17:22:38
blev såå sugen på kladdkaka. så ska nog passa på å ställa mig o göra en nu..medan andreas matar lillen, sen ska han träna vid åtta så.

elliott är flottig i håret, vi har ju haft sånt där vaselin ihåret på honom. gick bra o få bort skorvet, fast är en del kvar. Har badat honom me så han e relativt ren. men de flöttiga försvinner ju inte för de tydligen. får ta ett nytt tag i helgen så vi får bort resten av skorvet me.

imorn ska ja försöka o göra ett handavtryck i vattenfärg i boken med. 

fast kanske ska vänta till vi varit på bvc annars börjar de väl undra va ja e för morsa om de råkar va nån liten rest kvar på handen.






Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag brukade massera in lite babyolja i håret en liten stund innan han skulle bada och lät det verka en stund. Sedan tog jag en såndär mjuk babyborste och masserade försiktigt hårbotten.Vid badet försvann all olja och vi behövde inte ha något mössa på Funkade riktigt bra. Allt kanske inte gick bort på en gång men en hel del av det.kram

2009-01-30 @ 10:08:26
Postat av: Anne-Lie

Jag brukade massera in lite babyolja i håret en liten stund innan han skulle bada och lät det verka en stund. Sedan tog jag en såndär mjuk babyborste och masserade försiktigt hårbotten.Vid badet försvann all olja och vi behövde inte ha något mössa på Funkade riktigt bra. Allt kanske inte gick bort på en gång men en hel del av det.kram

2009-01-30 @ 10:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback