nähä


2009-01-15 @ 23:44:47
dags o väcka lillfisen för matning nu tror jag bestämt, gått mer än fyra timmar nu så. ska ta o amma honom i en halvtimma, sen får pappa a ta vid o ge honom ersättnigen. DÅ SKA JAG GÅ O LÄGGA MIG =) =)

sen när han vaknar nästa gång ska A ta honom me, för har börjat strunta i o ge brösten tidigt på morgonen där så då får han bara ersättning. han är ändå för trött för o tutta på brösten o somnar bara så e bättre med endast ersättning.

ska bli gött me lite sömn..haha..stackars A. Men då får han se hur ja haft de på sistone, e nog bara nyttigt de :P

godnatt på er alla bloggare o bloggläsare

kramar






Kommentarer
Postat av: Linda

S: Höhö, jo det är ju sjukt hur fort det går! Snart är han 15 bast och ute och ränner med flickor ;P Hihi!

2009-01-16 @ 10:11:26
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: johanna

jag älskar osså nalepuh, men det fnns mkt fina pojkkläder nu med:)Händer i helgen?

2009-01-16 @ 10:48:55
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Haha neej. Vi har inte så mkt snö :D Detdära var när jag var uppe i norrland sist. Jag har flyttat därifrån så jag bor i skåne nu :/ himlans tråkigt!



HAHAHA! Jaa, det är inte lång tid förrän du tjaffsar på honom om hans smutsiga strumpor som INTE ska ligga gömda bakom stereon ;P HHA! Jo, det är finfint hära. sj med? kram!

2009-01-16 @ 10:49:31
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback