strl 56.


2009-01-02 @ 14:44:43
Vi har börjat o klä elliott lite i strl 56 nu. Fast det är långtifrån allt han kan ha. De mesta sitter ganska löst o byxorna e för långa, men på vissa byxor kan man vika linningen en extra gång eller vika vid benen, bodyna e de däremot värre med ju. men de dröjer inte många dagar innan han kan ha alla sina kläder istrl 56 tror jag inte.. shit vad tiden går fort. FAst iofs, innan han kom så trodde ju jag att vår bebis inte skulle kunna ha mindre strl än 56, trodde inte vår bebis skulle va liten. Men tji fick vi ;P

på tal om kläder, köpte ett par jeans häromdagen som e ganska höga i midjan.,.gylfjäveln åker ner hela tiden..blir så störd på't! e alltid så när ja köper jeans me hög midja.. men va tvungen o köpa ett par sådana ju för såg förjävligt ut me magen i jeans me lägre midja.

när började ni använda strl 56 till era barn?







Kommentarer
Postat av: brallan

Jag började använda 56 förra veckan. det är lite stort men bättre det än för litet. så just nu har tova 50/56.

usch jag får ont i hela kroppen när jag tänker på att jag ska in till stan på måndag och shoppa lite kläder till mig. har inte köpt kläder till mig själv sen jag var gravid och jag vet inte vilken storlek jag har :( hatar sånt.

hur funkar allt med lill killen ?

kramis

2009-01-02 @ 14:53:18
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja Minna är juh 40 dagar och har strl 44-50.

2009-01-03 @ 02:37:56
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Ett litet tips till dragkedjan: Sätt en nyckelring i dragkedjan och när du ska knäppa byxorna så trär du ringen runt knappen innan du knäpper dom och den kan inte åka ner:)kommer inte riktigt ihåg när vi började me stl 56 men ja tror vi gjorde d direkt, lite stort men d fick gå..

2009-01-03 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback