värsta bajsnatten =)


2009-01-12 @ 09:42:05

En ny vardag är här nu igen, måndag med andra ord. Har sovit som en kratta inatt, men ska inte klaga på de, är rätt nöjd ändå. Matade lillen igår vid tio o slutade vid elva, o de bara bubblade i hela blöjan..öppnade o de va värsta niagrafallet däri..haha! ÄNTLIGEN tänkte jag eftersom det var mer än ett dygn sedan han hade gjort ifrån sig då. Sedan skulle vi gå o lägga oss, lillen ville inte riktigt komma till ro, så efter tolv nån gång somnade han. Sedan vaknade ja vid halv två av att han va vaken igen o låg o gnydde, stoppade ner huvudet i korgen o kände att de luktade lite hemligt. O mkt riktigt de va mer bus i blöjan där =) Sedan kunde ju han inte somna om utan att få mat så fick sätta mig o först amma o sedan ge han ersättning igen, o då small o bubblade det till så inåta helsike igen..hihihi! Tänk att en mamma kan bli så nöjd av så mkt bajs. Sedan efter det tog de en stund innan han somnade igen, o så vaknade han vid sju i morse o gnydde.

Haha.. vilket inlägg de här blev. hoppas de kommer lite idag med. Man blir ju lite extra orolig i och med att han äter ersättning o att magarna kan bli lite lustiga på dom då. Ska till apoteket sen o köpa semper magdroppar till han.

Nähä, ska väl ta o passa på o ta en snabbdusch medan min lilla groda ligger o sover i vagnen. Skulle inte förvåna mig om han hinner o vakna innan ja kliver in i duschen bara för att.

skulle vilja gå ut o gå en sväng, men de tar i o blåsa här..blåste massor igår o idag me. Har ni samma dilemma?




nu ligger han här i vagnen min utslagna hjälte, inge o undra på att han är trött som varit vaken så mkt inatt <3







Kommentarer
Postat av: johanna

ja det vill ja lova, massor av bajs haha, som tur e har inte jag det problemet, tyra äter även nan 2 redan nu för hon blir inte mätt annars men inget magknip ändå, peppar peppar

2009-01-12 @ 10:38:09
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe va gött me massa bajs :D haha! han e så socker sött :D ja snart e hon här förhoppingsvis =)

2009-01-12 @ 10:59:57
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: johanna

jadå det är jättebra här:) ska snart ut och röra på döfläskmagen haha... vad ska ni hitta på?

2009-01-12 @ 11:22:22
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Mia

jag gav Theo miniform när han var mindre, för han var också lite dålig på att bajsa. Och det funkade bra på honom, kanske värt att testa?

2009-01-12 @ 13:58:17
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Miian

Hey babes!

Ja jag e minsann rätt stolt och det går framåt ;)

Skönt att plutten tömde sin mage då e han väl nöjd nu ;)

Ammar du än?går det bättre?

Kramis

2009-01-12 @ 19:48:24
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback