AJ AJ ----> en utmaning för de som vill


2009-07-27 @ 10:24:38
här kommer 5 saker elliott inte kan låta bli. Dessa saker e han i närheten av o rör tusen gånger om dagligen, trots att hans mamma säger AJ,AJ o NEJ,NEJ till vissa grejer av dom..men han förstår ju inte än. Han flinar o tycker det är jätteroligt när jag är allvarlig o säger ifrån sötnosen. Idag har jag redan lyckats ta kort på honom varje gång han inte kan låta bli o röra nåt han inte får.
och då har han bara varit vaken sedan 6.. Han är min söta lilla busunge.. på ett sätt är de jätteroligt att de händer så mkt nu o att allt e intressant, men samtidigt så är det en livsfara ju!



1.
sladdar som sitter i eluttag är så spännande, har satt propppar i de uttag som inte används men det hjälper ju inte om han lyckas rycka ur sladdarna som sitter i de andra eluttagen.

2.
Våran kamin är så spännande, han brukar stå och slå på den när mamma o pappa inte ser, ibland kan de hända att han slickar på den om man tittar bort bara för nån sekund. Lite skit rensar magen antar jag! Har nu ställt en stol för den så han inte ska komma åt. måste komma på en bra lösning till vintern då den kommer vara jättevarm.


3.
tvn och det under är riktigt spännande..ligger det något bredvid dvdn (typ en film)  så lyckas han få tag på den o så ska han självklart försöka få in allt i munnen. Han älskar dessutom att stå o slå på tvn.


4.
spegeln är en favorit med..han greppar tag i den o försöker dra den utåt och då får hans morsa panik. Det är en livsfara..så ska ta bort spegeln..man får väl leva utan spegel eller nåt. Vi har ändå en matta där som gör att han inte ska kunna ta sig dit..en sådan som korvar sig o stoppar gåstolen. Men på något sätt så lyckas han ta sig förbi ändå nu igen!


5. o sen va de ju de här med mobiltelefonen. Hur korta armar de än verkar ha och även om mobilen ligger mitt på bordet så lyckas de på  nåt sätt få enormt långa armar o få tag på mobilen i alla fall. Är väl inge o undra på att min mobil knappt fungerar längre. Får ha tur om man kan ringa och svara på telefonsamtal. Men smsa går iaf.

Nu utmanar jag alla er föräldrar som känner för de o ta kort på de saker era barn inte kan låta bli hemma hos er.. :)










Kommentarer
Postat av: Mad

Hahaha så roligt! Som tur är inte Wincent så rörlig än så han kan få tag på saker och ting, om han inte är i gåstolen då vill säga..Men jag antar utmaningen om ett tag ;) För jag har ett busfrö här hemma som gror...

2009-07-27 @ 10:50:34
URL: http://mamamad.se
Postat av: Pappapoet

Ajaj :D

2009-07-27 @ 13:58:17
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

det finns ju grindar att sätta framför kaminen=) sån måste vi också införskaffa till vintern ;D

2009-07-27 @ 22:31:58
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback