Designa om


2009-07-22 @ 21:04:07
Funderar på att skaffa ny design till min blogg. Förut har jag ju fixat designen själv men sedan min dator ballade ur o de inte längre gick o använda paint.net programmet för o redigera så funkar de inte o fixa't själv.

Nu undrar jag om de finns nån därute som kan tänka sig o slänga ihop en fin design till mig? ( gratis alltså?) för känner inte för o betala för något som jag egentligen skulle kunna göra själv om jag bara hade redigeringsprogram snål som jag är..haha!

någon som känner sig manad?






Kommentarer
Postat av: Mad

TACK! Jo vi fick en såda i doppresent också..men den är nerpackad;) Så jag fick köpa en ny idag=) Men dem är superfina och jätte bra=)



Så Ullared va ingen hit?

2009-07-22 @ 21:44:41
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anonym

vi har en liten båt men den har vi tagit upp nu igen för motorn krångla



men båten vi åkt idag är min mammas



erika

2009-07-22 @ 22:01:35
Postat av: Förvirrade Morsan

känner mig faktiskt riktigt sugen på att hjälpa med designen, men som det är nu har jag absolut ingen tid över till det =/

2009-07-22 @ 23:20:19
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback