DUSCHEN NÄSTA, SEDAN SÄNGEN


2009-07-29 @ 22:32:58
Nu ska jag äntligen ta mig i kragen o gå och duscha lite är det tänkt. tränade ju runt åtta så har varit svettig o go sedan dess. Men man eftersvettas ju ett tag efter me o så har jag ju varit ute på kattripper som heter duga!

Imorn blir det återigen en ny o spännande dag. får se va vi hittar på då

Tycker alla vardagar ser likadana ut nu, det är elliott o jag- vi sitter här hemma på golvet o leker. när han sover så plockar jag med tvätt, diskar, lagar mat eller bloggar jag. vi har visserligen varit ute på promenad varje dag..men resten av dagen är sig lik.

Tänk om han tröttnar?

vi får nog ge oss ut på någon slags utflykt någon dag.






Kommentarer
Postat av: Carolina

Jo, de låter ju ganska litet. :) haha

Okej. Vi har inte heller hm eller gina. Men vi har faktiskt en hel del annat (nån klädesbutik, smyckesaffärer, zoo, systemet, livsmedelsbutiker m.m.) och hm hittar man 2 mil härifrån. Gina får man dock åka 8 mil för, så ingen är lyckligare än jag att dom har hemsidan. :)

Japp, det ska jag göra. haha

Hoppas du har en trevlig kväll. Låter skönt med en dusch. :)

2009-07-29 @ 22:53:37
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback