Godnatt alla underbara läsare


2009-07-09 @ 22:12:10
Om ni bara visste hur glad man blir över o få så mkt snälla o fina kommentarer. O hur roligt det är att läsa andras bloggar som är i samma situation som en själv. De finns mkt tips o inspiration att hämta från dessa bloggar, o man får sig många skratt o leenden på läpparna av o läsa vad andras busfrön har för sig med mera.

Nää..nu ska jag snart entra drömmarnas värld, måste bara se till o somna först.

Imorn blir en tuff dag. Grejer ska läggas fram o packas ner. ALLT som ska med ska vara packat imorn kväll..för på lördag morgon så ska de bara vara o packa in allt i bilen!!

ISCH,.hur ska detta gå???

imorn blir ännu en stor dag för en viss liten person. Han har ju en speciell dag en gång i månaden nu tills han blir ett år- sedan lär man väl bara räkna hela år.


godnatt alla
kramis






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner verkligen exakt likadant, man blir så glad! o jag vet itne vad jag hade gjort utan alla bloggvänner. alla tips. alt igenkännande. att få känna sig lik någon o inte vara så ensam



erika

2009-07-09 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback