härmapan Emelie


2009-07-22 @ 22:25:46

Läste nyss i mads blogg om att man ofta får frågan om ens barn var planerat/oplanerat. så fick för mig att jag skulle skriva lite om det här nu. Copycat som jag är ;P

Elliott var planerad..fast inte i den meningen att vi testade med ägglossningstest o massor som galningar. Utan det var mer så att jag slutade äta mina piller o så sa vi att när de händer så händer det även om de kunde ta flera månader. Vi ville bli föräldrar.. och vi tyckte det var rätt skönt o slippa hålla på med ägglossningstester o massor för de kändes som att man skulle haka upp sig mer o kanske få ännu svårare för o bli gravid om man gav sig in i de så pass. O ja, sedan i mars så tog det sig visst..för i april så fick vi ett plustecken på stickan och vårat äventyr som blivande föräldrar började..

och inte visste jag att jag var gravid heller för den delen. Hade haft magknip o trodde det berodde på att lingonveckan va på ingång, och sedan mådde jag illa. Men jag trodde det beroddde på magknipen. Men den där veckan kom ju aldrig..så blev o ta ett test.

Vilken lycka det var, och vilken lycka det är =)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fastnat för din blogg och skulle gärna vilja läsa de lösenordsskyddade inläggen också. Jag har dessvärre ingen egen blogg som du kan få ta del av =) Men det är kul att läsa föräldrabloggar då jag själv planerar smått inom kort, hihi!

2009-07-23 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback