MAMMA- FÅR JAG ÅKA I GÅSTOLEN ELLER?


2009-07-30 @ 12:10:40




vad jag känner mig elak mot min son just nu; men det är ju för hans eget bästa.
Vi har här hemma nu bestämt oss för att han inte ska få åka så mkt mer i sin gåstol. Då han har börjat o gå en del med stöd o så vidare såhar vi insett att han nog lär sig o gå fortare om han inte använder gåstolen..den stjälper nog mer än hjälper. Så visst någon gång ibland kan han få vara i den om man exvis ska duscha eller gå på toa. Men that's it!

men han håller ju på å klättrar upp på den o visar att han vill sitta i den vilket gör de ännu svårare. FAst än så länge har han inte fått sin vilja igenom. Ska ta o ställa den nånstans där han inte ser den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback