MAMMA JAG VILL VARA NÄRA.


2009-07-29 @ 07:03:12
Kan ju redan här o nu avslöja att natten har varit kaos. Elliott somnade efter sju efter att ha legat o gapskrikit som en stuken gris i sin säng hur länge som helst. Övertrött till tusen va han! Sedan vaknade han vid tio o satt sin säng o gapskrek o illtjöt igen..inget hjälpte. De enda som hjälpte va att ligga hos mig i sängen. Han låg där o pillade mig i håret o på kinden lite, sedan somnade han efter 5 minuter. Först tänkte jag att gud va mysigt- det va längesen han ville ligga o mysa hos sin mamma. Men efter ett par timmas vaket tillstånd för min del så kände jag bara att nää, jag måste flytta över honom till hans säng.
Så flyttade över honom, gick bra de första 5 minutrarna. Sedan vaknade han o gnällde o tjöt igen. Testade först o ge honom vatten för o se om han somnade om. Men nej, tog upp honom o lade honom bredvid mig igen med en stor suck. O ja, han somnade direkt.

Så..har sovit som en kratta med andra ord. Kanske sovit mas 2 timmar inatt. Men känner mig ovanligt pigg ändå än så länge. Beror väl på att han va så glad när han slog upp sina mörka ögon vid 06.00 =)

säg va ni vill..men det är iaf kul o veta att man duger extra mkt ibland trots dålig sömn och många suckar =)


nu är de dags för frulle.






Kommentarer
Postat av: Prinsessan Diana

Välkommen i klubben!

Så har vi det här med, och Siri som alltid har somnat själv.. =(

2009-07-29 @ 09:56:31
URL: http://dianahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback