OM JAG HADE PENGAR.


2009-07-29 @ 16:49:43


Detta drömmer jag om


 skulle så gärna vilja ha en systemkamera o ta kort me. Det är ju ingen fördröjning på dom vilket vore superbra eftersom de små liven oftast bara e stilla i nån sekund.Behöver inte vara världens dyraste o med avancerade. Har inte mycket krav. Bara en bra kamera till vettigt pris!



dessutom behövs de en ny laptop. Den jag har nu e jätteskum- stänger av sig då och då. Och fungerar inte windows explorer o internet explorer som de ska. Är väl typiskt vista eller? Skulle väldans gärna vilja ha en minipc, och så mobilt bredband då vårat vanliga bredband snart e uppsagt.

Men pengar, pengar mina vänner..vart hittar man pengar till sådant?







Kommentarer
Postat av: vera

nepp. jag laddar ner. måste ju stå på deras hemsida om när dom kommer börja visa den igen?

2009-07-29 @ 17:16:46
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: *elina*

vad fin din blogg blivit! :)

2009-07-29 @ 17:18:52
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Eva

om du har vista så brukar inte internet explorer funka så bra...skaffa mozilla firefox istället =)

2009-07-29 @ 17:34:04
Postat av: Anonym

en systemkamera skulle jag också verkligen vilja ha, men det går inte nu när man är mammaledig tyvärr :(



kram

2009-07-29 @ 18:07:30
Postat av: emelie o elliott

till Eva: jo,tack det är många som sagt det till mig =) men jag har inte släpat arslet ur vagnen o fixat det Än, är jag seg eller seg..haha! Men datorn e fortfarande lustig för det..så ny måste man ha förr eller senare..fast än så länge får man stå ut me att de fuckar upp sig ibland. hoppas allt e bra med er vännen! kramis

2009-07-29 @ 18:17:22
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback