OOJ HUR SKA DE HÄR GÅ??


2009-07-29 @ 20:37:24
sitter här halvsvettig o kikar på förlossningskliniken. HAr kört ett pass med boxaerobics, mitt första pass.

Tyckte de stod på fodralet att man lätt kunde hänga med o så i rörelserna. Men icke sa nicke. Fy fasen va svårt de va o hänga med och hålla reda på alla steg.. snacka om 55 minuters fumlande. Men tror bestämt att om man nu kör detta flera gånger i veckan så kommer man snart in i de..hoppas på det i alla fall =)


nu kom sambon hem från sin fotbollsträning..

tjingeling






Kommentarer
Postat av: vera

haha.

ja, men det är så jag har tänkt att göra också. men det är så svårt att bara låta henne va :P



haha, egentligen borde det ju vara jag som ger dig tips, med tanke på att jag har två barn.

men jag var så lat med isabelle, så hon sov med oss tills hon var 1½ :P hahaha, hönsmamma? ja! :P

2009-07-29 @ 20:44:15
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback