snabbt inlägg


2009-07-03 @ 22:17:00
ja, de får allt bli ett jättesnabbt inlägg idag me =)


Idag har de varit full rulle. Vi kom hem från göteborg strax efter tre o åkte till svärmor o svärfar o hämtade lilleman. Gud vad glad han blev över o se oss...han sken upp som en sol =) o jag blev såå glad o lycklig över o få träffa honom igen. Har verkligen saknat honom jättemycket även fast vi inte var borta i mer än ett dygn!!

Göteborgsvistelsen va jättehärlig. Vi åkte hemifrån runt halv tio tiden o va framme i göteborg runt 12 (efter en hel del körande i stan letandes efter hotellet vill säga). Vi fick inte tillträde till rummet förrän två så vi parkerade bilen o gick på nordstan en sväng. Vi hittade lite kläder till elliott bland annat =), sedan gick vi till hotellet o checkade in; var jättefina rum o mysig lobby med- var massa vatten överallt!

Sedan gick vi iväg till liseberg för att åka lite karuseller blev många turer i lisebergsbanan, en tur i balder..o så en tur i fllumriden med såklart. Vi kände båda att det räckte o upptäckte att det inte alls va lika roligt längre som de va förr..förr kunde man ju åka hur många gånger som helst utan o tröttna. Men nu vart vi uttröttade av lisebergsbanan efter fyra åk typ. Men vi åkte ju lite iaf =) sedan spelades de massor på hjulen med. A vann en stor chipsväska med 4,5 kilo chips i..sedan blev de några plopp med. Idag har vi gått o strosat på stan. A köpte kläder o jag hittade en bikini o två linnen som A köpte till mig =)

Tack världens underbaraste sambo för en härlig tripp till Gbg =)

Meeen.. just nu känner jag- aldrig mer utan min son, han är världens finaste o tyckte de va jättejobbigt o va ifrån honom..även fast jag visste att han hade det jättebra här hemma. O jag vet ju att både föräldrar o barn mår bra av o vara ifrån varandra lite grann..

nää, nu ska jag sova.

Imorn blir det släktträff..ska bli kul!!

hoppas alla mår bra =)






Kommentarer
Postat av: brallan

Låter som ni hade en underbar dag i göteborg :) Vilket hotell bodde ni på? ska nämligen själv upp till göteborg i höst men är inte speciellt insatt i göteborg :) kramis

2009-07-04 @ 07:06:32
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback