svar på en fråga


2009-07-23 @ 18:08:56
har fått en fråga om varför jag lösenskyddar vissa inlägg.

O svaret lyder att en del grejer jag skriver om tycker inte jag att alla ska få ta del av. känns skönt o kunna skriva av sig ibland om vad man tycker o känner utan att få massa konstiga kommentarer.. ibland vill man bara skriva av sig utan att anonyma personer lägger sig i. Just därför har jag lösenordsskyddat..o dessutom så har jag börjat känna att jag längre inte vill lägga ut så mkt bilder som jag tidigare gjort på elliott hur som helst.. får räcka med o lägga ut en bild lite då o då i  de vanliga inläggen..hamnar desto fler i lösenskyddade bloggen =)

O de som fått lösen är personer som jag själv godkännt att de ska få läsa, vilket jag tycker känns jättebra. De har bloggar nästan allihopa o jag är flitig läsare i de flestas. o de andra är folk jag känner!


o varför jag inte lösenskyddar hela bloggen? ja, de finns faktiskt en del andra trogna läsare som följer min blogg men kanske aldrig kommenterat- därför tycker jag att de fortfarande ska kunna få läsa en del om ens vardag för jag skriver ju trots allt många vanliga inlägg med!
så så ligger det till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback