tvestjärtssäsongen


2009-07-05 @ 23:26:13

tvestjärtssäsongen verkar vara i full gång, tog nyss upp en liten rackare från sovrumsgolvet med hjälp av papper när jag skulle stoppa in nappen i munnen på elliott..usch!! hatar verkligen tvestjärtar..har verkligen bävat för den dagen man hittar dom i sovrummet..förra året kröp de i skarven i sängbottnarna..fy fan!! ryser bara jag tänker på de. Förra året duschade man dessutom aldrig ensam, var alltid nån rackare som kröp i skarven till duchkabinen..


BLÄ BLÄ

nu ska jag lägga mig o se om de e nåt som rör sig i sängen..törs jag sova??







Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Den är köpt på babykungen.se Det finns en massa olika tryck och så väljer man namn själv, tror den kostar 139 kr.

2009-07-06 @ 00:49:49
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback