en önskan


2009-06-04 @ 22:36:07



såhär vill jag åtminstone se ut en gång i framtiden, är iofs gravid här me (bilden är tagen för ca ett år sedan när vi va på agia napa) Va ett par veckor efter inskrivningen o jag mådde konstant illa o all mat på cypern smakade nästan blää förutom brödet o frukten då. Så när jag kom hem så vägde jag typ tre kilon mindre än inskrivningsvikten. Men de gick jag upp fort sen när illamåendet försvann några veckor senare.

En dag ska jag minsann ta mig dit..till de målet..men de får ta sin lilla tid som sagt..har ingen brådska. Men drömma kan man ju under tiden =)


sängen väntar nu..tänkte va uppe o se på en dokumentär på discovery channel om tornados vid elva, men jag orkar inte va uppe så länge känner jag nu.

godnatt alliohopa!

kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback