idag är jag en dålig mamma


2009-06-12 @ 12:58:34
ja känner att mitt temperament inte är så bra idag faktiskt, elliott är svintrött..men vill han sova då?näääää.. har försökt försökt o försökt..men de går inte..o då blir jag irriterad!! Han behöver ju sova, de e ju för hans eget bästa.

Det är tur att de små liven inte förstår va man säger.hahah

Han är verkligen världens finaste o allting..älskar honom över allt annat <3 även om han stretar emot o grejar o e lite jävlig..så är han ju den underbaraste varelsen som finns. Men ibland blir man irriterad.

nä.. a får nog ta o ta hand om sin son lite i eftermiddag känner jag..för just nu e de bara bläää på mig.. hatar mig för jag har en sån här dag! känner mig som en jättedålig mamma bara för jag visst blir irriterad idag.

SOOOV UNGe soooov. (du har ju inte sovit nåt idag än)






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag försöker säga detsamma till Ebba, nu försöker jag vagga henne till sömns i babysittern haha.

2009-06-12 @ 13:08:51
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, man vet liksom inte riktigt vad man ska göra när man är van det är hyfsat lätt få dem att somna annars.

2009-06-12 @ 13:30:33
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: brallan

jag har inte heller någon bra dag idag :( urinvägsinfektion... fyyy faaan säger jag bara. tacka gud för gåstolen så tova kan roa sig liiiite medans jag springer på toa var 5e min och sitter och plågas i soffan och smärtan. aj aj!! hoppas ni får en toppen helg!! själv ska jag klämma några liter tranbärsjuice så jag blir av med denna smärta. kramis

2009-06-12 @ 15:37:43
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com
Postat av: erika

jag är liakdan!! när elton är trött o jag vet det o försöker få han o sova lite o han vägrar då får ja panik oxå, de e skitjobbigt. man orkar inte helt enkelt



kram

2009-06-13 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback