Nu e denna dag slut


2009-06-15 @ 21:43:36

O vad har man hunnit då? vid halv fyra ringde mor o undrade om ja skulle med till motala. Så följde me dit.. var i massa roliga butiker o så hälsade vi på sis i skoaffären. så ett par så jädrans snygga vagabond sandaler med nitar, de fanns dock inte i min storlek så de skulle ta hem från en annan butik..så snart är de i mina ägor =)



vi va inte hemma förrän runt nio..å då kände jag mig jättetrött..ställde mig o gjorde kycklinggryta till morgondagen, och nu har jag duschat. så nu är man redo för natten.

hoppas lilleman sover lika bra inatt, o att han inte får nåt feberåterfall imorn. O så hoppas jag såklart att diarren är över. min syster sa att hennes kille visste flera med småbarn som hade liknande symptom- feber o diarre. Så kanske e de det han åkt på? eftersom de inte kommit några tänder än så kan de nog inte va de som spökar iaf..

ja men som sagt, e de inte bättre imorn så ska jag ta o ringa till vårdcentralen o prata me dom där..vill ju inte att stackarn ska bli uttorkad. o snart är de ju midsommar me så.

nää..nu väntar sängen, ska bli så skönt o få sova lite nu. Man e så trött när man får gå upp vid 5-halv 6 om mornarna ju..men de gör inge sålänge de sover bra om nätterna!

godnatt alla







Kommentarer
Postat av: Emma

Ebba var ju sån också. Hon hade diarre i 2 veckor. Första dagarna hade hon feber. Vi var ju oss läkaren men de kan inte göra så mkt om de inte blir sämre som att inte äta eller dricka. Vi skulle försöka fortsätta med maten så mkt vi kunde. Sedan så helt plötsligt blev hon ju bra. och ingen aning ännu vad som kan ha åstadkommit hennes diarre.





Men hoppas han är bättre snart, 2 veckor diarre är inte roligt för de små liven, så röd på rumpan var hon. Fick ju utskrivet kortison till slut.

2009-06-15 @ 22:18:39
URL: http://weddingjuni.blogg.se/
Postat av: Emma

De där blev fel länk men ja du kanske förstod det var jag ändå :P

2009-06-15 @ 22:19:47
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: vera

snygga skor!

2009-06-15 @ 22:23:02
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback