Tjohoo =)


2009-06-01 @ 13:09:19
Åå..vilken underbar dag de här har varit hittills. Vi började dagen med en morgonpromenad. termometern visade då strax innan 19 grader, o kan lova att de vart svettigt! Det är så svårt nu när det är varmt o veta om de har på sig för mkt eller för lite tycker jag. O sen de där jädrans paraplyet som man måste flytta på hela tiden så de inte får solen på sig när de ligger i vagnen.

När vi kom hem så lade jag ut filtarna på marken o ställde ett parasoll ute på gräsmattan så de blev skuggigt. Sen låg vi där o busade ett bra tag. jag låg i solen o elliott o skuggan. SYrran o william var förbi en sväng i dag me o busade. Nu har vi varit inne så elliott fått äta lite grann o just nu står korvstroganoffen o puttrar på spisen. Ska strax stänga av plattan o byta blöja på elliott..sedan blir de mer bus ute i de härliga vädret.

Har lite bilder ja hade tänkt o lägga ut..men lilleman e vresig nu..

bajs i blöjan misstänker jag..luktar bläää här!

hoppas alla mår bra

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback