Vilket väder


2009-06-22 @ 19:32:02

Vilket underbart väder vi har just nu då =)

Idag har vi varit hemma o donat hela familjen. Först tog vi tre en morgonpromenad i solen, sedan så vattnade jag alla plättar som vi sått gräs på, o sedan så började jag o rensa ogräs. Efter en stund kom killarna ut o busade lite i trädgården.

Elliotts tand har smått börjat kika upp nu--den e kanske en-ett par milimeter ovanför tandköttet nu. Han har varit gnällig till tusen idag..illskrikit o inget hjälpt! antagligen beror de på tanden.

ÅÅÅÅÅÅÅÅ..jag vill bara skrika..e så lycklig över att det är fint väder o att vi har ledigt ihop alla tre när de e såhär härligt <3

nää..nu blir de tv tror jag..

kramis







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

Sv; =) allt är fint här, hoppas allt är bra med er också=)

2009-06-22 @ 19:47:44
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback