de e mkt nu


2009-03-08 @ 22:53:50
Usch..blir en snärjig vecka kan jag känna.. Måste beställa tårtorna, smörgåstårtorna me. Sedan ska ja fixa med dekorationerna, hämta klänningen elliott ska ha, fixa dukar från tvätten,måste duka,  E mkt som ska klaffa. Sedan måste jag börja ge mig ut på långpromenader varje morgon nu så jag blir lite piggare har jag bestämt. Helst sola någon gång med, måste plocka ögonbrynen ( de e typ buskiga nu igen)

På fredag (dagen innan dopet då man vill göra allt klart) så är de föräldragruppsdags igen klockan ett..ska bli skoj samtidigt som ja känner att de massor som ska bli klart.

Dekorationerna måste ja nästan börja me imorn, eftersom de tar ett tag. Var snål o köpte aldrig några stansar..så nu ska jag sitta o rita o klippa o dona istället.  Sedan ska ju muggarna fixas till oxå...ska ju dekoreras lite.

näää..nu borde jag gå olägga mig..lilleman sover sedan två o en halv timme tillbax..han kanske vaknar snart? eller oxå sover han till 3-4 som han brukar..


GODNATT ALLA UNDERBARA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback