det är väl typiskt?


2009-03-02 @ 19:56:56
elliott var i tagen massor förut när han låg på täcket på golvet, han pratade o slog med händer o fötter. O då tänkte ju jag passa på o filma, så jag kan lägga ut lite i bloggen sen o visa släktingar. va gör pappa A då? rapar mitt i allt!! Kul jul, han kan aldrig tänka sig för :P

hur kul e de o visa filmerna för min farmor o mormor när de kommer rapar mitt i allting; vet med största säkerhet att de inte uppskattar sådant ju!

Haha..ibland e han bara för mkt min a, men jag älskar honom ändå <3






Kommentarer
Postat av: cammie

haha, typisk karlar eller vad? :P

2009-03-02 @ 20:20:22
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: erika

jag har facebook =)

2009-03-02 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback