Dopet


2009-03-16 @ 14:35:25

 här illtjöt elliott, strax efter ingången. Han grät även precis innan vi skulle gå in så att alla vände sig bakåt o tittade. Försökte tysta honom med nappen o jag vaggade honom fram o tillbaka. men inget hjälpte knappt. Han tjöt under hela första psalmen.


här har han lugnat ner sig lite


 ja i mina gråa strumpbxor (trodde de skulle va svarta tills jag öppnade förpackningen)


han va så duktig o tyst när prästen hällde över vattnet. men sen strax därefter va han lite ledsen igen.
men han tystnade snart =)



när han var lugn så passade prästen på att hålla upp honom inför släkt o vänner



elliotts ljus o gåva; en psalmbok

kort o gott så va han ganska duktig ändå tycker jag. vilken kille vill ha klänning på sig när han e trött o halvt hungrig..eller jaa, de vill de nog inte annars heller förstås.

tack släkt o vänner för en underbar dag =)






Kommentarer
Postat av: emma

klänningen ser så gullig ut, är den ny eller släktens?

2009-03-16 @ 15:00:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Verkar blivit bra fast att han skrek:) hade ni ingen gudmor/gudfar eller faddrar??kramkram

2009-03-16 @ 15:01:53
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback