Gårdagen


2009-03-07 @ 14:11:51

Nu e ja tillbaka igen =) Vart en heldag i stan. Vi åkte vid halv elva o kom hem vid halv tre. köpte två par skor på skopunkten. Ett par klackskor, o ett par gympaskor. Snål som man e nu när man e mammaledig så tyckte jag att 199 kronor lät bättre i mina öron än o betala 799 kronor för ett par nikeskor. Så de där skorna jag köpte får gå tills de går sönder, sedan ska jag unna mig ett par dyra. haha!

Hade en jättetrevlig kväll igår på festvåningen med. Var så kul o träffa alla igen, har inte skrattat så mkt på länge som jag gjorde igår. De är för roliga flikkera.  Drack inget, men hade nästan lika kul ändå, fast när kareokee maskinen sattes igång så önskade jag nästan att jag hade druckit något, för då hade jag me vågat stå där o trallat på massa melodier.

Blev hemgång skapligt, var o hämtade lillen strax efter tio o va hemma vid halv elva. Han sov när vi hämtade honom o somnade om direkt när vi lade honom i sängen. Sedan sov han till 8 i morse då han fick mat. Det ni!

nää..nu har ja inte tid till mer bloggande, lilleman har vaknat.


hoppas alla läsare mår bra. kramis







Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar som jag missade nåt med andra ord.. Men men det kommer fler chanser.. Nyfiken som jag är så undrar jag om det fanns några som sjöng? Ler.. Kram

2009-03-07 @ 14:35:42
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback