Godmorgon godmorgon


2009-03-11 @ 08:53:21
Nu är vi vakna, o relativt pigga. Inatt har elliott sovit jättebra, han somnade nog vid tio o så sov han till halv nio. DET NI =P men de värsta me att han sover så länge är ändå att han ligger o gnyr o håller på massor, så jag har inte sovit så mkt inatt ändå. För såfort man nästan somnat så kommer ett sånt där gnyende då man inte vet om han håller på å ska vakna eller inte.

Usch..de har snöat här inatt nu, känner inte för't. Men vad ska man göra? man kan ju inte påverka de. De har ju inte snöat så mkt iaf. MEn ser nu att de håller på å snöa igen.



såhär såg de ut när elliott låg o sov på sin mamma igår ( ursäkta den feta mamman, försöker iaf göra nåt åt de)






Kommentarer
Postat av: mad

usch, ser inte fram emot doktorn..men men!



så sött han sover!!

2009-03-11 @ 09:10:28
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Anonym

lättare sagt än gjort.. =/

Jag får ju iofs skylla mig själv lite också, jag skulle ju kunna vila på dagen men vill inte det för jag mår så fruktansvärt dåligt efter jag vaknat isåfall. Men jag har sagt till honom att han inte har något val sen när lillkillen kommer, då blir han tvungen att hjälpa mig, vare sig han ville eller inte. Sådeså =)

2009-03-11 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback