Hej gott folk


2009-03-27 @ 17:47:50

kostinformationen idag kunde kvittat kändes de som, var ju mer allmänt..o inte alls så mkt info om mat man ska ge till bebisar sen.

Vi har varit o fikat hos elliotts mormor en sväng i eftermiddag..var gott =)  hon var snäll o smörjde in min nacke med nåt tjosan, inte för att de hjälpt..men iaf. Gör ont; kan inte titta ordentligt åt vänster, men men!

Ikväll blir det mys med familjen =) ska äta lövbiff o pommes ( ska vara onyttig idag)

förresten..är de fler som fått sina deklarationer? blev skitglad när jag öppnade min o fick se att jag skulle få ca 5800 kronor tillbaka. Det har aldrig hänt förut :)







Kommentarer
Postat av: Katja

Nice att få lite extra pengar sådär! Jag får inget men slipper också betala så då är jag nöjd :). Sambon får tillbaka så han var glad. Passar utmärkt att få dem i sommar när han vara vara hemma en del tillsammans med oss.



Mysigt att fika hemma hos sin mamma, saknar min! Längtar till påsk då jag får träffa alla igen. Ibland känns 55mil väldigt väldigt långt!



Tygerna är köpta på Calletex i Örebro samt i en annan tygaffär här i stan. Har beställt lite nya tyger från www.jofotex.se eller ja jag har bett en kompis som ska dit i helgen att köpa med sig flodhästtyget i lime och elefanttyget i rött :).



Önskar er en härlig fredagskväll med massor av mys och god mat :)

2009-03-27 @ 18:46:26
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Eva

kul att du oxå fick tillbaka =)

jag har gjort hemmagjorda hamburgare med pommmes idag..det var jättegott =)

2009-03-27 @ 20:23:33
Postat av: Jenny

Jo tack jag fick min och jag blev fattigare än innan.. Men bara att betala och se glad ut.. Kul att du fick tillbaka.. Kram

2009-03-27 @ 22:15:45
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback