Helt sjukt, jag vet


2009-03-23 @ 21:07:15
Sitter här o saknar min son, o riktigt längtar tills han vaknar nästa gång. När det nu kan tänkas bli?

Va lustigt egentligen- att de kan vara så. Andra vill att deras barn ska sova, men elliott sover så mkt så jag önskar ibland att han va vaken lite mer.

Vi va ju ute o gick- han somnade i vagnen någon gång mellan 5-halv 6, vi var ute o gick o när jag kom hem fick han sova vidare i groventren. Jag väckte honom vid tjugo över 7 för jag tänkte att sover han mer så kan han inte somna senare ikväll.

Elliott fick sig ett bad vid halv åtta tiden- sedan smorde jag in honom o tog på han hans pyamas. Vad hände efter det? han somnade direkt igen..så trött var han. Och nu klockan nio ligger han fortfarande inne i sin säng o sover. Han skulle ju äta vid åtta halv nio, men de verkar han visst sova över. Kanske sover han för natten nu o vaknar tidigt imorn bitti o är hungrig?

nog tjatat om det.. ville bara berätta om hur mkt jag saknar min son o min sambo just nu. Den ena sover, o den andra är i tyskland.

godnatt till er alla. ska snart lägga mig i sängen. Vaknar elliott nåt så ska han få sova bredvid mig i min säng sen för så mkt saknar jag han. haha






Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Det ändras snart ska du se,snart är han vaken hela tiden. Vad det låter härligt med babymassage=). Jag längtar ofta tillbaka till de fina stunderna...kramar

2009-03-23 @ 22:41:56
URL: http://www.nomismamma.blogg.sew
Postat av: katja

natti natti =) sov så gott! kramis

2009-03-23 @ 23:58:31
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Mad

det är makalöst att man kan sakna någon som man faktiskt är med;)

2009-03-24 @ 08:35:42
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback