Hemma igen


2009-03-17 @ 13:08:31
Varit en aktiv dag idag. Åkte vid nio fram till församlingshemmets öppna hus. Till en början va vi inte så många. Men efter en stund så kom de massa folk.  Och fyra barn av dom var i elliotts ålder. Var jättekul =) sedan kom kusin william oxå å busade massor.  Så de blir nog kanske öppet hus på torsdag me, o kanske tisdagen oxå?
När vi kom hem så kom elliotts farmor o ringde på dörren. så då kom hon in hit o umgicks med oss lite. Elliott åt o blöja byttes, sedan vart han så trött. så lade honom i vagnen å så gick hans farmor, jag o elliott fram till byn o handlade lite. Sedan gick vi hem igen o hon gick hem till sig. Var jättetrevligt.

Just nu sitter jag o spanar lite på elliott som ligger på golvet o busar, tror han försöker att vända på sig från rygg till mage...men de går inget vidare.

I eftermiddag blir det nog en promenad i det fina vädret, o så blir de till o lägga sig tidigt


jag ska ju till ullared imorn =)

hoppas alla läsare mår bra. kramis






Kommentarer
Postat av: vera

ooh, jag vill också till ullared! gekås i mitt <3

2009-03-17 @ 14:35:21
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: JOhanna

ersättningen menade jag, välling kommer först när hon är 6 mån, puren började vi med när hon var 4 mån och hittills har det gått jättebra:) hoppas det gör det för er med:) kramkram

2009-03-17 @ 15:02:11
Postat av: Emma

Skrev lite fel där ja :P kom på att vi ger henne 160 ml. För 150 finns inte utmätt på våran nappflaska. Jaa, att ge lite mer på kvällen skadar nog inte :)



Här är bara bra. Lycka till på Ge-kås i morgon. Hoppas där inte är för mkt folk :)

2009-03-17 @ 15:50:18
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: emma

åh, vill också åka dit ju! handla lite för mej också ;)

2009-03-17 @ 19:35:40
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback