hur mkt ska han sova egentligen?


2009-03-20 @ 10:17:07

Elliott han bara sover o sover tycker jag. Han har sovit hela natten (mellan 20.00- 07.00) sedan somnade han vid 08.30 o sover fortfarande.. han vet verkligen hur man sover iaf min lilla sjusovare! Vet att jag inte ska klaga; för de finns många som inte får sova om nätterna. Men såhär på dagarna borde han ju vara vaken mer eftersom han sover så bra på nätterna, men de ehan ju inte. Vill ju mysa o busa me honom..men han sover ju bara. fast kanske e så at than fortfarande e lite slö sedan han fick sina sprutor i onsdags?

Han kanske har en tillväxtperiod just nu annars som gör att de går åt att sova mer?

vem vet







Kommentarer
Postat av: emma

han kanske kan smitta av sig lite på meja, hon tycker ju att sova är onödigt nu för tiden. nu är stackars liten febrig, hoppas det går över snart



kramar

2009-03-20 @ 10:33:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Eva

vill att min bebis oxå ska sova mycket sen när den väl kommer =)

2009-03-20 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback