jon o Kate plus 8


2009-03-05 @ 21:17:25

Sitter o kollar på jon o kate plus 8 på discovery travel and living , shit säger jag bara. De har åtta barn. först fick te tvillingar; två flickor. O sen sexlingar. Det ni..riktigt intressant o följa deras vardag kan jag säga. Måste varit asjobbigt o ta hand om 6 små bebisar på en o samma gång, för att inte tala om då de lärde sig o krypa/gå, snacka om o ha svårt o ha koll på alla då.

efter är det miami ink. DEt diggar jag me =D


Elliott ligger o sover i sängen nu, skönt för honom. Imorn ska vi åka till stan igen. Ska se om jag hittar skor tänkte jag. Mamma o emma ska följa med oss.


de va väl allt ja hade just nu.







Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ja, jag fattar inte riktig hur dom klara det, fast det är klart dom har ju släkt som hjälper dom...kram

2009-03-07 @ 16:19:46
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback