lite bilder


2009-03-02 @ 11:45:31
här kommer lite bilder på va som ändrats här hemma



köpte mig ju två nya lampor till vardagsrumsfönstret, sedan har jag gjortom med lite krukor o sånt, o sedan bytte jag gardiner till kronorna o så en matta vid altandörren med krona på o sådana servetter, sedan köpte jag tulpaner som var rosa (utslagna nu tyvärr).



såhär blev skohyllan från ikea när jag målade den vit, blev ganska bra tycker jag. Sedan sydde jag ju en gardin till datarummet, är nöjd med den med. Bytte krukor därinne så de skulle passa med färgerna i gardintyget. Sedan bytte jag lite krukor i köket med.

sedan har jag två projekt kvar plus att jag har en målning kvar på hallmöbleln.

De jag skulle vilja göra:



vill spraymåla denna korgstolen vit, o så vill jag försöka få ramen runt spegeln vit. gillar vitt,,det är ljust o fräscht.






Kommentarer
Postat av: erika

SKITSNYGGT!

2009-03-02 @ 12:37:09
Postat av: Anne-Lie

Vad fint du ha gjort=D. Tror det kommer att bli gör snyggt med korgstol och spegel i vitt...kram

2009-03-03 @ 05:52:00
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback