Sitter här i mörkret


2009-03-28 @ 21:42:23
Timman då allt ska släckas ner o allt ska vara av e nu förbi.. har suttit här själv i mörkret under den tiden! Tänkte vi skulle göra de lite mysigt med lite tända ljus o sådant. Men A prioriterade visst att åka o kolla på fotbollsmatch hos några lagkamrater..så blev inge med de =(  meen, han får skylla sig själv :P

idag har vi hjälpt till o flytta. Gick jättebra o de blev jättefint i lägenheten.

nåt annat som e skoj är att vi satte ut våra skinnsoffor på blocket igår (begärde 2500) och idag har det redan hört av sig två stycken. Så imorn kommer en o kikar på dom. Hoppas de blir affär, annars har man ju alltid den andra intressanten.

Alltså..e egentligen inget fel på skinnsofforna. De är i jättebra skick; men de bruna passar inte in i vårat hem...men som sagt; imorn kanske vi har blivit av med dom =)

ska ta o lägga mig nu tänkte jag, har inte tänt nånstans här så e alldeles kolsvart vilket gör att man blir ännu mer trött.

godnatt alllihopa.






Kommentarer
Postat av: Katja

Du är så duktigt på att lägga dig itid, borde ta efter lite för jag är helt värdelös på det! Vi har också haft det släckt här hemma en timme, tända ljus och lite mys. Nu ska jag ta mig en varm macka. Natti natti

2009-03-28 @ 22:05:31
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback