Tisdag


2009-03-03 @ 13:18:17
elliott har sovit bra inatt med, han somnade ju vid typ halv tio snåret..sedan vaknade han vid halv fyra o var hungrig o sedan somnade han om igen. Tänk vilken lyx!

Blev inge öppet hus idag. Passade istället på att ta i lite vaselin i hans hår o ta bort lite skorv, o sedan fick han bada med. Han älskar o bada =)
Sedan åkte vi till elliotts gammelfarmor som bjöd på fika, o efter det åkte han o jag en liten sväng runtom i faggorna, åkte bla till hästholmen o vände. Efter de gick vi ut på en promenad i vårvädret.blåste dock lite kallt. Nu ligger lillen på altanen o sover o jag har korvstroganoff som står o puttrar på spisen, det är min favvorätt det =)

Vid tio i tre ska vi åka o hämta upp pappa a på jobbet, sedan ska vi till pastorsexpeditionen o träffa prästen o prata lite inför dopet.

skriver mer senare, kanske kommer nån bild me..får se..

hoppas alla mår bra?






Kommentarer
Postat av: Eva

det blev inget att mäta magen..var visst bara en extra koll på mitt blodtryck och urinet..allt såg bra ut..hjärtljuden låg på 138 som vanligt =)

2009-03-03 @ 14:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback