Torsdag


2009-03-12 @ 12:03:25

Nyss hemkommen från en promenad plus besök hos elliotts mormor en sväng. Lillen ligger o sover ute på altanen nu, så passar på att blogga lite. Sedan får vi se om jag hinner laga lite mat med, kanske klippa lite dekorationer.

Usch..höll på å dö förut när vi skulle gå ut till groventren där vagnen står. När jag öppnade dörren så var det en JÄTTESTOR spindel på golvet. JAg blev helt förstelnad i hela kroppen. Tycker det är så obehagligt me spindlar. Har fobi. Men var ju tvugen o göra nåt så den inte sprang in i själva huset..så slängde en sko på den o hämtade en pinne o mosade den med...fy.DET BARA RÖS I HELA KROPPEN PÅ MIG. KOMMER SÄKERT DRÖMMA MARDRÖMMAR OM DE INATT.

nä..har inge vettigt o skriva just nu..







Kommentarer
Postat av: erika

UUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH :|

2009-03-12 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback