ajaj på elliott


2009-05-03 @ 17:00:08


elliott har fått ajaj runt munnen. Tror det beror på de nya Mam napparna vi köpt som är från 4månader+ De buktar ju inåt i ytterkanterna och jag tror inte att de passar hans äppelkinder. så har tagit till de gamla mam napparna igen,de buktar inte inåt lika mkt..för han har aldrig haft såna här märken efter de napparna.
Får ta o testa esskas nappar istället
- de kanske passar bättre?

Men vilken linslus han blivit iaf..så fort jag tar fram kameran så smilar han oftast till de o tittar rätt in i den.haha!






Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hmm, känner mej korkad...

jag klistar in adressen i html rutan och trycker uppdatera, det enda som händer då är att adressen dyker upp i rutan där man vanligtvis skriver sitt inlägg...det är så jobbigt när man inte fattar suck

2009-05-03 @ 18:38:37
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

ha =) jag lyckades!! tack!



kram

2009-05-03 @ 21:05:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Moster Ellen

SÖTUNGE :)

2009-05-05 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback