Ärligt talat


2009-05-18 @ 22:18:54
blir lite irriterad på en del som läser bloggen faktiskt. finns en del som läser som kommenterar men e för fega för att ge sig till känna. Dessutom så tycker jag att de som utgör sig för o va "anonyma"  inte tar sig tid till att läsa o förstå vad jag skriver.. när de väl skriver kommentarerna. o de måste missa vissa inlägg jag skriver med för den delen.

som de här svaret jag skrev till frågan om när vi skulle skaffa syskon..helt ärligt.. folk tror visst att jag är trög o dum i huvvet eftersom de inte ens vågar skriva vilka de är! men det är jag inte! 
vi har pratat om o  skaffa syskon till elliott någon gång efter han fyllt ett år (så att de typ skiljer två år emelland dom nästan)..så när jag läste de här på försäkringskassan förra veckan tror jag de va...så vart jag glatt överraskad ..så det är egentligen bara en bonus! och jag vet flera stycken som har pratat om att de vill skaffa syskon till sina barn o att de helst vill göra de inom tidsramen för att de vill ha barnen tätt o för att man faktiskt får några tusenlappar mer..så de så!! End of discussion nu!!!






Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Denver

vad är det där med försäkringskassan och tidsram..? fattade aldrig riktigt...

2009-05-18 @ 23:40:38
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: johanna

hej, nej tyra har inga tänder än, dekommer väl!! jo det går sakta just nu... sj då.. kram

2009-05-19 @ 07:10:37
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, men skriv det som svar på frågan då och få det inte att låta som att det är FK som styr - det var ju det som var grejen, och anledningen till att du fick sådana kommentarer. och det finns ju en möjlighet till att vara anonym, varför inte använda den? du vet ju ändå inte vem jag är även om jag skriver vad jag heter.

2009-05-19 @ 11:35:22
Postat av: emelie

till anonym: ja du, om du läste noga så stod det faktiskt haha innan o sen så gjorde jag ett :P tecken i slutet me..så med andra ord kanske man inte skulle ta de på så stort allvar om att de va just därför? o om du hade läst tidigare så skrev jag ett inlägg typ en vecka innan där det stod:



Jag känner iaf att jag verkligen vill ha fler barn. EFtersom jag själv har tre syskon, så vet jag vikten av att ha syskon. Ett barn måste nästan ha syskon, så de kan ha glädje av varandra. SEdan tror jag att man inte ska vänta alltför länge innan man skaffar barn nr 2 så de inte blir ett alldeles för stort åldersgap mellan dom. Ett par-tre år emellan e nog lagom. o de flesta hade läst de inlägget innan så de visste att jag inte menade så mkt allvar i de jag skrev.. nu orkar jag inte förklara mig mer.

E de nåt du tycker låter lustigt i fortsättningen så tycker jag ärligt talat att du kan hålla det för dig själv, om du nu så nödvändigtvis MÅSTE läsa bloggen!





2009-05-19 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback