ett snabbt inlägg..


2009-05-17 @ 12:17:01
har precis kommit hem från promenad me familjen..va skönt ute..behövde lite luft kände jag.

Gårdagen var jättetrevlig..var så kul o träffa alla på återträffen. Va en del som hade förändrats mkt o en del hade inte förändrats nåt. Maten va inge vidare dock måste jag säga..men sällskapet va desto bättre =) skrattade mkt.
Kvällen slutade relativt tidigt; vid tolv. då kände jag att de va dags o åka hem o lägga sig i sängen o sova medan många av de andra fortsatte o dansa.  Drack nog typ 7 smirnoff ice under kvällen...va som o dricka saft..inge hände,,haha o ja som gått o oroat mig för att jag inte skulle känna vart gränsen gick så jag skulle bli jättefull o dan. Men de vart lagom för mig. Lite fnittrig kanske man blev, men de va allt!

Tyvärr hade jag dock ingen kamera med mig så blev inga bilder tagna

nu ska jag återgå till min fina familj


återkommer senare med svar på frågorna, har ni inte ställt några frågor än så passa på ;)






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Va kul med en utekväll, roligt att det blev lyckat!

2009-05-17 @ 12:37:16
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad kul att du hade en bra kväll, jag vet ju att du var lite velig.. Ler.. Kram Jenny

2009-05-17 @ 13:53:31
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

vad skönt att det blev trevligt :) vad blev det för kläder till slut?



kram

2009-05-17 @ 15:52:54
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback