godnatt


2009-05-17 @ 22:33:06

Nu ska jag ta o lägga mig i sängen, klockan e alldeles för mkt känns de som. Va ju ute o svirade igår med så har varit lite halvseg hela dagen.. men ibland vill man stanna uppe lite längre ändå.

Elliott stackarn har inte sovit alls mkt på dagen idag. ungefär en timma har de nog blivit totalt..O så har han varit jättegnällig..gnällt så han blivit illröd o inget har hjälpt..tycker så synd om honom.. om man ändå visste var de gjorde ont /vad de villeså man kunde hälpa dom.

  Börjar o undra om det är lite bissingar på gång kanske?? eller om de helt enkelt bara e magen som e igång o spökar på honom..


nu ligger han iaf o sover gott i sin säng..o jag ska gå in o lägga mig med


hoppas alla underbara läsare mår bra..kramis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback