helgen e på ingång


2009-05-28 @ 21:22:23

Idag har varit en ganska effektiv dag måste jag säga. Vi skulle egentligen åkt o tagit en promenad med eva o hennes lilla milo. Men eftersom jag är genomförkyld o elliott fortfarande e lite snorig me så tyckte jag att de inte va så lämpligt för mig o promenera, o så vill man ju gärna inte smitta av sig på lille milo eller eva heller. Istället tog gullungen o jag en liten roadtrip till citygross o storhandlade. kände att vi behövde åka o handla såhär när helgen börjar närma sig o när allt faktiskt inte finns i vår enda mataffär här i byn så måste man åka iväg. Elliott var jätteglad o satt o prata o höll på å dona hela tiden när vi va på city gross. O när vi åkte hem så somnade han o sov så gott så. Han sov en halvtimma ungefär, sedan va vi ju hemma o då vaknade han automatiskt som han brukar när han sovit en halvtimma lustigt nog..haha!

Sen när A kom hem så lagade jag lite tacos, efter maten så satte jag igång o städade. Fattar faktiskt inte hur jag orkade..e lite seg o så i kroppen. De va nog tanken på att slippa o städa imorn som gjorde att jag tog mig igenom städningen..haha! Så nu är allt klart, nu får de gärna bli helg =)

förresten, Vet ni att jag blev omkörd på insidan av en utländsk van idag på motorvägen?
låg i den vanliga filen o började närma mig en lastbil så jag körde ut i omkörningsfilen o påbörjade en omkörning  några meter innan lastbilen, då ser jag i backspegeln hur bilen som var bakom mig i den vanliga filen gasar på som bara den i filen innanför mig, jag har inget val- får bromsa in så de bara skriker om de för vanen bara kör rätt ut i omkörningsfilen utan att ta hänsyn till att jag ligger bredvid honom! skitläskigt va de! fick senare se att de blev en till idiotomkörning av han i vanen. Antagligen så hade han inte ett hum om hur trafikreglerna är i sverige?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback