just nu


2009-05-20 @ 19:26:23
detta händer just nu

Elliott har precis somnat i sin säng,
Jag sitter här o surfar runt,bloggar o sneglar på vänner samtidigt.
A sitter i soffan bredvid o kollar på vänner me ett glas saft i handen.

vad tycker jag om dagen?

har varit en bra dag i största allmänhet. Är så glad över att elliott inte blev jätteledsen av sprutorna..han sken ju upp som en sol efter bara ett par sekunders gnäll. O efter det var vi ju hos min syster o systerson o fikade.. mamma o ellen o jocke va me där..de va mys! o i eftermiddag har jag, a o elliott varit ute på en promenad. Williams present har inhandlats idag me!

förväntningar inför morgondagen?

Imorn är det helgdag, men det kommer bli som en vanlig vardag för elliott o mig. A kommer jobba, brukar vara så varje år att man jobbar kristi himmelfärd o så är man ledig dagen efter istället. Det är ju faktiskt skönare o va ledig fredag lördag söndag än att va ledig torsdag o sen jobba fredag o va ledig två dar igen.
Så imorn blir de återigen morgonpromenad, man kanske går förbi mamma o pappa en sväng så elliott får träffa sin morfar lite..gäller ju o passa på när han e hemma =) o sen lär de nog bli en eftermiddagspromenad me om jag känner mig själv rätt..hihiih!
Ska se till så de finns nåt gott kött man kan grilla tills imorn kväll me så man verkligen känner att de e som en fredag :)

hoppas alla mår bra
kramis






Kommentarer
Postat av: *elina*

ja det är verkligen någonting speciellt med grey's anatomy ; hoppas ni haft en fin dag! kram

2009-05-20 @ 20:58:26
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Kicki

va skönt att sprutorna gick bra :)

2009-05-21 @ 09:35:10
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: erika

hej det var jag som skrev om gåstolen :)

2009-05-21 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback