Ljuva utedag


2009-05-30 @ 19:37:24
Idag har vi faktiskt varit ute mycket. Först gick vi en morgonpromenad jag o elliott. Var jättehärligt  =) sedan va vi hos mor o far en sväng på fika, då att vi ute me! när vi kom hem så sov elliott så jag tog på mig bikinin o satte mig en baden baden o jäste i solen. När han vaknade sen så fick han ligga o busa på en filt där de va skugga; jag satt bredvid i baden baden o kikade på honom. SEdan gick vi in så han fick äta lite grann o busa lite. O sen gick vi ut o lade oss på filten o busade massor igen. Elliotts kusin o min syrra kom förbi en sväng o busade me oss.  Gick sedan en promenad igen så lillleman fick sova.
Det märks att jag varit ute idag vill jag lova; är alldeles illröd i nyllet o på armarna. Blir alltid de allra  första gången solen e framme o så. SEn blir jag bara brunare o brunare =)

ikväll har vi ätit grillat grillspjut med stekt potatis o grillade champinjoner..var mumsigt.Nu försöker A natta elliott. Han får sin nan i sängen  i hopp om att han ska bli halvdåsig o somna.

Imorn är det mors dag då ska vi till mamma på middag vid ett snåret =), på sena eftermiddagen ska vi bort till andreas mamma o fira henne. hur ska ni fira era mammor/er själva?






Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi har varit förbi min mamma med present och här hemma fick jag ett paket imorse :) Vi firar inte på nått speciellt sätt, utan vi umgås bara :)

2009-05-31 @ 17:27:35
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback