monday morning


2009-05-25 @ 07:53:05
Vardag igen.skönt på ett vis. trist på ett annat!

helgen har gått i lugnets tecken, vilket passat mig utmärkt. Feber ena dagen frisk o 1-års kalas dagen efter. Tror aldrig jag sett en ettåring få så mkt paket som han fick, o inte brydde han sig ett dugg när de va dags o öppna heller. Men det är ju inte så lustigt.. en ettåring har inte en minsta susning om va som försiggår ju..hihi!

Igårkväll fick jag väcka elliott o suga ur näsan o ge honom näsdroppar. Han kunde knappt andas när han sov. Och idag så va han genomförkyld när jag tog upp honom. Ögonen ser inte så krya ut heller. Men de verkar inte gå nån nöd på honom, han e lika glad o pratar o grejar som vanligt!
tänkte vi skulle åka till city gross och storhandla idag jag o lillpysen, men vill inte dra iväg när han e lite halvdåsig. Det kan gott vänta några dagar. Får gå till ica o handla det nödvändigaste!
Imorn bär alla vägar till motala =) syrrans kille Jimmy fyller år, så ska dit på kalas imorn eftermiddag. Blir o stanna på stan innan o köpa lite kläder till elliott me om vi känner för't!

har lite bilder o lägga in, men de får jag ta senare.. har lite snor o torka nu ser jag

hoppas alla mår bra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback