Tadaaaaa


2009-05-04 @ 19:05:31
Nu är jag här igen =) har varit en bra dag idag! Vi har hunnit med två långpromenader. En vid nio i morse, o en vid fyra i eftermiddags. Varit ganska bra väder ändå idag, jag som trodde de skulle bli regn vart superglad ju!
Elliott sov under största delen av morgonpromenaden, men sista biten va han vaken o lite tvär..så då satt jag honom upp i vagnen..då blev han tyst. Han satt o kikade så pass så =)
efter promenaden blev det matning o så lekte vi lite efter de med..sedan vart han lite seg. Så vi lade oss inne i sängen o kollade lite på tv. Han somnade nog runt tolv; sedan sov han ända till två. Det var inte illa de =) jag hann till o med se på en film under tiden.
Sedan när han väl vaknat o vi gick upp så kom pappa a hem o då vart de dags för elliotts andra matning, efter det så åt vi. Tillredde spaghetti o köttfärssås idag. Vart gott =)


O nu har elliott ätit igen, förhoppningsvis blir det hans sista mål för dagen. _Han ligger här o leker o fejar i gymmet. Ska ta o tvätta bort grötresterna från hans nylle o smörja in honom o sedan ta på honom en pyamas. Lika bra o förbereda honom för natten ifall han skulle somna. Inte för att de brukar hända..men i alla fall!


avslutar me en bild på min buskille (ett par veckor gammal iofs)






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Han är en riktig sötnos! Häftig tröja:)



Kram

2009-05-04 @ 19:33:43
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: vera

hehe, fin body! :D

2009-05-04 @ 19:44:13
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback