Woohoo


2009-05-30 @ 08:47:40
strålande solsken ute o redan 16 grader varmt..verkar lovande för dagen. Idag  vill jag vara ute i solen hela dagen. Rensa massa ogräs skulle jag vilja/skulle behövas. O sen skulle jag vilja sola lite med. Men men..säg de som varar? A ska iväg o jobba vid tolv, sedan kommer han hem runt ett o så ska han iväg på fotbollsmatch vid halv två! Så de lär nog inte bli nåt me o va ute idag. Eller jaa, vi ska va ute o busa på filten i skuggan. Kanske finns de nån liten plätt me skugga någonstans strax intill ett soligt parti?? det vore ju drömmen!
Hoppas lilleman vill va ute idag bara
måste ta o bege mig till affären o köpa nappar- blivit rekommenderad mam air napparna. Så måste ju självklart testa. Ska även köpa mig ogräsättika till våra plattor på baksidan/framsidan.

nää..nu blir det frulle tror jag bestämt. Sedan ska jag ut en stund, med eller utan lillen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback