DET GÅR INGE BRA LÄNGRE DE HÄR..


2009-11-05 @ 17:40:12
Fy de går verkligen inge bra för mig med vikten längre. Har inte vågat o väga mig sedan slutet av förrförra veckan. Usch.. o idag då- vi var  o handlade o köpte även godis o ha tills imorn. Va gör jag när jag kommer hem? smakar en bit, o nu har en bit blivit flera.. o fler lär det bli. O ingen promenad idag =/ usch... har ingen självdisciplin längre =(
nää..får äta godiset idag o så strunta i o äta imorn o i övermorn. frågan är om jag kan motstå frestelsen??

inte lätt de här!!






Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Jag är med hopplös på det där med diciplin! Allt jag har ätit idag är ett gäng negerbollar och et glas juice till frukost- inte bra!!

2009-11-05 @ 18:25:06
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, det är lite tråkigt... men hoppas det går över snart!

det blev tacogratäng idag :D

2009-11-05 @ 18:46:54
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra och pyret i magen

kämpa på, man har svackor ibland, ge inte upp... godis är gott denna veckan men försök tänka på ditt mål:P jag håller på dig... kram

2009-11-05 @ 19:39:52
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Isabella äter ganska ofta det som vi äter, iaf på helgerna och när Daniel är ledig. Vi äter oftast inte middag förren vid halv sju-sju så är ju lite sent för henne att äta. Dock är jag ganska snål med kryddor alltid så hon får de vi äter även om jag har lite salt i. MM, blir nog kladdigt att äta barnmat själv-haha, då ska man ha mycket tålamod för att det ska gå!! kramis

2009-11-05 @ 21:48:47
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Erika

Fuska inte med vägningen..även om det känns jävligt surt och svackor har vi alla.. Men genom att ställa sig på vågen och den visar ett resultat man inte är nöjd med då kanske motivationen kommer tillbaka..:)

2009-11-06 @ 07:40:59
Postat av: Ella

Vore kul med lite uppdatering om hur det går för dig..! Kramar!

2009-11-14 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback