GODKVÄLL KÄRA LÄSARE =)


2009-11-14 @ 19:37:22
Godkväll på er allihopa!
Nu har jag lite tid över till att skriva ett litet inlägg igen. Har inte blivit något tidigare idag för då de typ varit full rulle sen i morse. Hann att skriva ett inlägg hos familjebloggarna i morse- tänkte de va lika bra o skriva där eftersom man ska skriva minst ett inlägg varje dag. Vore ju pinigt o glömma bort/inte hinna det!

Idag har vi varit i VAdstena en sväng. Hade ett presentkort på en tygbutik där så jag tänkte leta efter nåt fint jultyg. Väl där så fanns det så mkt att välja på, blev jättevelig. Då hittade min mor ett jättefint tyg som hon ville ha o erbjöd sig att ta mitt presentkort mot betalning. Så fick pengar av henne- och tänker gå till tygaffären här hemma nån dag i veckan o titta istället.
Sedan var vi hos min morbror o hans sambo och fikade en sväng. EFter det åkte A jag och Elliott in till Jysk i Motala och köpte en tvbänk till våran nya tv. Ja, ni hörde rätt..vi köpte faktiskt en tv igår i alla fall. Kom över en vettig tv till ett riktigt bra pris..Nu gäller det bara att möblera om och dra en parabolkabel samt sätta upp tvn på stativet..o de tar vi imorn.

I eftermiddag var vi hos lillasyster Ellen och fikade. -Tack sis för en jättemysig eftermiddag!
Nu sitter jag och A vid varsin dator. Jag surfar runt lite grann och A spelar fm 2010 (ovanligt va?) snart ska jag ta o sätta på stekpannan o steka oss några hamburgare.
Sedan är det ju dags för dansbandskampen kl 20..så kul =) någon mer som ser på de??

kan ju avsluta med att önska er en fortsatt trevlig lördagskväll o självklart lägga ut en bild på hur tvn ser ut o en bild på tvbänken.

sony KDL 40W4220AEP, tv bänk i glansig lack från jysk.






Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag tittar på dansbandskampen!! Hoppas ni har en trevlig kväll.. Kram

2009-11-14 @ 20:57:44
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Bina

Hej!

Låter som en trevlig lördag =)

Så himlans kul me nya grejer med!! Hoppas burgarna blev goda.. såg dock inte dansbandskampen men har förstått att många är nöjda efter gårdagens avsnitt!

Ha en fortsatt trevlig helg.

KRamar Bina

2009-11-15 @ 10:24:16
URL: http://zafrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback